پروتئین موجود در سبوس برنج قهوه ای گانودرما
نوشته شده توسط : مهران

خواص سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای درمان یبوست

علاوه بر آنچه بیان شد اگر باز هم شما سوال می پرسید که سبوس برنج قهوه ای برای چی خوبه؟ باید بدانید که تحقیقات انجام شده نشان داده است سبوس برنج یکی از بهترین راه های برای درمان طبیعی یبوست به شمار می رود. از آنجایی که یبوست منجر به بروز بواسیر شده و مشکلات زیادی به همراه دارد لازم است برای درمان این بیماری چاره اندیشی شود. توجه داشته باشید سبوس برنج که غنی از منابع غذایی فیبر و الیاف گیاهی است موجب افزایش حجم مدفوع شده که این امر اساسی ترین عامل مبارزه با یبوست می باشد.

تصویر ۹

 

سبوس برنج گانودرما مفید برای کبد و ضد سرطان

اما یکی دیگر از اساسی ترین خواص استفاده از سبوس برنج مبارزه با سرطان می باشد. این محصول یک ماده ضد سرطانی بوده و برای کبد بسیار مفید شناخته شده است. به طوری که فیبر موجود در آن منجر به پیشگیری از سرطان ‌های گوارش به خصوص کولون می شود. از آنجایی که مطالعات انجام شده نشان می ‌دهد اگر رژیم غذایی حاوی سبوس برنج باشد، رابطه مستقیمی با کاهش سرطان روده بزرگ دارد. پس طبیعتا استفاده از سبوس برنج به همراه غذا می تواند در این امر دخیل باشد. توجه داشته باشید به دلیل کاهش زمان تماس مواد سرطان ‌زا با سطح داخلی روده موجب شده است که مصرف غذاهای فیبردار جهت پیشگیری از سرطان مفید شناخته شود. همچنین تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد استفاده از سبوس برنج با وجود مقادیر بالای آنتی اکسیدان و ویتامین ای باعث از بین رفتن سلولهای سرطانی می شود و این امر سبوس برنج قهوه ای را به یک ضد سرطان قوی تبدیل نموده است. علاوه بر این توجه داشته باشید که این محصول می تواند به ارتقاء کارایی سلول‌ های سالم بدن نیز کمک کند.

تصویر ۱۰

 

لاغری با سبوس برنج دکتر بیز

بسیاری از افراد سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری را تهیه می ‌کند به طوری که با وجود مقادیر بالای فیبر موجود در سبوس برنج استفاده از این محصول منجر به کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری می شود، در نتیجه سبوس برنج قهوه ای برای لاغری می تواند بسیار مناسب باشد. همچنین از آنجایی که این محصول در درمان یبوست موثر است و یبوست خود نیز یکی از عوامل چاقی به حساب می‌آید پس طبیعتا سبوس برنج دکتر بیز و لاغری رابطه ای مستقیم دارند. حال با وجود اینکه استفاده از رژیم غذایی سبوس برنج و مصرف این محصول به همراه نوشیدنی ها یا برنج کمک می کند تا یکی از سالم ترین و اساسی ترین رژیم های غذایی را داشته باشید پس پیشنهاد می شود این سبوس را با کالری کمی که دارد حتما در رژیم غذایی خود اضافه نمایید. سبوس برنج گانودرما به سلامت و مراقبت از پوست در هنگام استفاده از رژیم غذایی کمک کند.

 

سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو

اگر شما هم از افرادی هستید که به سلامت پوست و موهای خود بسیار اهمیت می دهید یا از ریزش موی خود بسیار نگران هستید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که اقدام به خرید سبوس برنج قهوه ای لایه دوم کنید. زیرا این محصول با ویتامین های گروه ب که دارد برای فعال سازی پیاز مو بسیار توصیه شده و به رشد بهتر موها کمک می ‌کند. علاوه بر اینکه برای استفاده از خواص سبوس برنج گانودرما جهت رشد مو می توانید به صورت خوراکی این محصول را مصرف کنید. اگر تمایل داشته باشید به صورت ماسک مو از سبوس برنج استفاده کنید، می توانید مقداری سبوس را با زرده تخم مرغ مخلوط کرده و حدود ۳ ساعت قبل از حمام آن را روی سر قرار داده و سپس داخل حمام موهای خود را به خوبی شستشو دهید. این امر موجب می شود که علیرغم تحریک پیاز مو و جلوگیری از ریزش مو سفید شدن موهای شما نیز به تعویق بیفتد و با همین کار ساده می توانید موهای مشکی زیبایی داشته باشید.

تصویر ۱۲

 

سلامت قلب با سبوس برنج قهوه ای

امروزه مشاهده می‌ شود که بیماری ‌های قلبی یکی از شایع ترین بیماری ‌های قرن بوده و بسیاری از مرگ و میر ها ناشی از بیماری های قلبی است. جالب است بدانید یکی دیگر از خواص سبوس برنج قهوای دکتر بیز کمک به سلامتی قلب و شریان های قلبی است. به طوری که فیبر رژیمی موجود در این محصول موجب کاهش فشار خون شده و در نتیجه کاهش سطح کلسترول خون را به همراه دارد که این امر موجب می شود که حساسیت انسولین بهبود پیدا کرده و در نتیجه میزان مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی عروقی به پایین ترین حد خود برسد. توجه داشته باشید در سبوس برنج قهوه ای ترکیباتی وجود داشته که در داروهای کنترل فشارخون و کلسترول مورد استفاده قرار می گیرد پس طبعا اگر شما به صورت طبیعی از این محصول استفاده کنید هم خواهید توانست چربی و هم فشارخون خود را در حد نرمال حفظ کنید.

تصویر ۱۳

ویتامین های موجود در سبوس برنج گانودرما

به طور کلی در خصوص ویتامین های موجود در سبوس برنج قهوه ای باید توجه داشته باشید که این محصول دارای ویتامین های B6 بوده که منجر به تقویت مو و جلوگیری از ریزش و سفیدی مو می شود. ویتامین E موجود در آن نیز خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و در لایه چربی دیواره سلول قرار گرفته و همچنین خواص بی نظیر ضد پیری و ضد چروک پوست را به همراه دارد. پانوتونیک اسید موجود در سبوس برنج نیز منجر به بهبود سیستم تنفسی می گردد از این رو اگر شما جزء افرادی هستید که در این زمینه نیز با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنید پیشنهاد می شود به فکر تهیه سبوس برنج باشد. از دیگر ویتامین ‌های سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز می توان به ویتامین های B1، ویتامین های B2، ویتامین ‌های B5، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم، روی، منگنز، مس، اسیدهای چرب ضروری و سلنیوم اشاره نمود.

تصویر ۱۴

 

پروتئین موجود در سبوس برنج قهوه ای گانودرما

سبوس برنج گانودرما که محصول فرعی کشاورزی می باشد به گونه‌ ای بوده که پروتئین موجود در آن حدود ۵۱ درصد بوده و ۷۳ درصد از آن به صورت محلول در آب می باشد. از آنجایی که این محصول خاص و منحصر به فردی به عنوان ماده ضد آلرژی و ضد سرطان است امروزه از آن به عنوان پروتئین برتر غلات یافت می شود. پروتئین موجود در این ماده نسبت به دیگر پروتئین ها ماده مغذی برتر شناخته شده. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که تنها واکنش های نامطلوب به کوچکی نسبت به پروتئین این مواد غذایی مشاهده می شود. پروتئین موجود در سبوس برنج دارای اسید آمینه های مهم بودن که در تغذیه تمامی افراد مورد نیاز است. همچنین می‌ توانند آن را برطرف کنند از این رو طبیعتا استفاده از این محصول می تواند برای همه افراد مناسب و حتی ضروری باشد

 

 

پودر سبوس برنج قهوه اي دکتر بيز

 

http://harajkaade.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: